• Rick Nachtegaal (33)
    Geld terug 0 reacties

    Ik heb nu al meerdere malen hierom gemaild, op mijn laatste mailtjes krijg ik niet eens meer antwoord.
    En ik weet dat ik veel heb geklaagd over de mail maar nu houden jullie je gewoon niet aan de afspraken.

    Op 10 januari werd mijn account na mijn klacht gesloten, dat is prima. Ik vroeg wanneer ik me geld kon verwachten en ik werd doorverwezen naar de voorwaarde op de site.
    Prima al hadden jullie me dat antwoord best zelf mogen zeggen, wel zo netjes. Maargoed, op die voorwaarde stond dat het 14 werkdagen kon duren. Het is nu 7 februari.

    Jullie weten net zo goed als ik dat de 14 werkdagen dus nu echt wel om zijn, maar ik heb nog geen cent terug gestort gekregen op mijn rekening.

    Ik wil nu echt weten waar dit aan ligt en hoelang ik nog moet wachten, en dan niet weer simpel we laten dit over aan een third-party bedrijf dus we kunnen niks zeggen.
    Het duurt nu alleen maar langer en ik wil gewoon duidelijkheid. Plus wanneer je je niet aan je eigen voorwaarden houd is het wel zo netjes om op z’n minst te blijven communiceren zodat je (voormalig) klanten tenminste weten waar ze aan toe zijn.

    Waar zijn we nou mee bezig?

    Stort asjeblieft gewoon me geld terug dan ben ik ook klaar met dit gezeur.

    Met vriendelijke groet,
    Rick Nachtegaal

    Bezoek Ourtime

    Rick Nachtegaal (33) 7 februari 2020


Meer informatie en reviews over Ourtime